سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور

سوالات و پاسخنامه کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور

کنکور منحصرا زبان 1401 (خارج)سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور

گروه آزمایشی منحصرا زبان
بررسی و تحلیل سوالات: صالح افتخاری

هر ساله کنکور سراسری زبان مانند آزمون سایر گروه های آزمایشی تجربی، انسانی و … از سوی سازمان سنجش برگزار می شود. سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور شامل سوالات عمومی رشته تجربی و ریاضی فیزیک و 70 سوال زبان اختصاصی (تخصصی) بوده که سرانجام در حوزه های مختلف برای علاقه مندان این رشته برگزار شد.

راهنمای سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور :  در سوالات کنکور زبان 1401 خارج از کشور در دفترچه عمومی 100 سوال و در دفترچه اختصاصی طبق روال سال های گذشته 70 سوال زبان تخصصی داشتیم. 

سوالات کنکور زبان خارج از کشور معمولا سطح بالاتری به نسبت کنکور زبان داخل کشور دارد. با این وجود، حل و تحلیل سوالات کنکور منحصرا زبان خارج از کشور از اهمیت قابل توجهی بین داوطلبان و متقاظیان این رشته دارد. 

در این پست، صالح افتخاری، معلم و مولف مجموعه 3 جلدی کنکور منحصرا زبان – انتشارات پیشگامان، به حل و تحلیل سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور پرداخته است. 

برای دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان خارج از کشور 1401 کلیک کنید.

One thought on “سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1401 خارج از کشور

    • admin میگوید:

      سلام. کتاب های پیشگامان با پاسخنامه های فرا تشریحیش از سال 1390 تا 1402 کنکور ها ی داخل و خارج رو پوشش داده. اگر تهیش کنید، مشکلتون حل میشه. ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.