سوالات و پاسخ تشریحی کنکور زبان 1402 نوبت اول

سوالات و پاسخ تشریحی کنکور زبان 1402 (نوبت اول)

هر ساله کنکور سراسری زبان مانند آزمون سایر گروه های آزمایشی تجربی، انسانی و … از سوی سازمان سنجش برگزار می شود. سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1402 شامل ۷۰ سوال زبان اختصاصی (تخصصی) بوده که سرانجام در حوزه های مختلف برای علاقه مندان این رشته برگزار شد.

راهنمای سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1402 : سوالات کنکور زبان 1402 فقط دارای دفترچه اختصاصی بود که ۷۰ سوال زبان تخصصی داشتیم. در این بین 15 سوال گرامر، 20 سوال واژگان، 5 سوال ساختار جمله، 5 سوال کارکردهای زبانی، 10 سوال کلوز تست، و 15 سوال درک مطلب داشتیم.

سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1402 به گونه ای پاسخ داده شده است که تمام بخش های دفترچه اختصاصی کنکور منحصرا زبان را حتی پاسخنامه تشریحی سوالات درک مطلب را نیز پوشش می دهد. 

در این پست، سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 1402 با بررسی و تحلیل استاد صالح افتخاری، معلم و مولف مجموعه ۳ جلدی کنکور منحصرا زبان – انتشارات پیشگامان، به منظور آمادگی هر چه بیشتر و آشنا شدن داوطلبان این رشته با سوالات جدید کنکور منحصرا زبان سال های اخیر قرار داده شده است.

برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سوالات و پاسخ تشریحی کنکور زبان 1402 (نوبت اول)

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.