سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان (زبان تخصصی) نظام جدید داخل کشور 98و99و1400 بررسی و تحلیل سوالات: صالح افتخاری

سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان (زبان تخصصی) نظام جدید داخل کشور 98و99و1400

سوالات و پاسخنامه واقعا تشریحی کنکور منحصرا زبان (زبان تخصصی)

گروه آزمایشی زبان (منحصرا زبان)

نظام جدید داخل کشور 98و99و1400

بررسی و تحلیل سوالات: صالح افتخاری

سالانه کنکور منحصرا زبان مانند آزمون سایر گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی فیزیک و هنر از سوی سازمان سنجش برگزار می شود. داوطلبان این رشته علاوه بر شرکت در یکی از گروه های شاخه نظری، می توانند در گروه منحصرا زبان شرکت کنند.

رشته های دانشگاهی کنکور منحصرا زبان – شاخه زبان انگلیسی – به 3 دسته عمده تقسیم می شوند که داوطلبان می توانند در یکی از آنها پذیرفته شوند که شامل: زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی (فرهنگیان، سراسری، و…)، و مترجمی زبان انگلیسی می باشد. برای پذیرفته شدن در هریک از این رشته ها، داوطلب می بایست در آزمون کنکور سراسری زبان شرکت کرده و حد نصاب قبولی در هر رشته و دانشگاه را بدست آورد.

در این پست، سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان 98و99و1400 داخل کشور رو با بررسی و تحلیل استاد صالح افتخاری، معلم و مولف مجموعه 3 جلدی کنکور منحصرا زبان – انتشارات پیشگامان، به منظور آمادگی هر چه بیشتر و آشنا شدن داوطلبان این رشته با سوالات جدید کنکور منحصرا زبان سال های اخیر قرار داده شده است.

One thought on “سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور منحصرا زبان (زبان تخصصی) نظام جدید داخل کشور 98و99و1400 بررسی و تحلیل سوالات: صالح افتخاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.